Open forum in Swedish

I have been wondering for some time why there is no Open forum in Swedish where people will write in Swedish. I know there is a SwedishLingQ forum, but you can see that only when you go to Swedish as your target language. So it’s not visible for everybody like the other Open forums. Reading other people’s contributions is very stimulating and you get to know some people who are studying the same language. I hope you will give it a try. Thanks. Reinhard

We will try to get one started next week. I promise to show up from time to time.

I will show up too.

Mycket bra, tack.

It’s there now. Have fun!

Hej Jag är från Sverige. Men jag vet inte om jag kan lära någon bra svenska. Min svenska är inte den bästa. Jag tänker för mycket på engelska. Men här kan ni köpa ljudböcker ni som hör. http://www.load2hear.se/mp3.asp?gclid=CLD5p6-ZgJUCFRSb1Qod4CEtqA

Ni som känner att ni inte kan svenska så bra börja med barnböcker. Det är lättare språk i dem.

Men många svenska svåra ord har ofta en motsvarighet i engelskan. Men jag gillar inte att använda för många svåra ord när det finns en inhemsk adekvat vokabulär. :slight_smile:

/Maria