New iPhone iLingQ version 2.3.3

We have just pushed a new version of the iPhone app that should fix the issue with the app crashing during some flashcard sessions.

This morning…

I listened and read one of my private lessons and the application closed after it was finished. I re-opened the application and noticed that the lesson I just listened to did not move to the top of the lessons list and the listened count did not increase by one. I re-opened the lesson and tried to increase my read count and the program crashed. I re-opened and tried to increase the listened count and it crashed again.

@pmilone - Thanks for letting us know about this, we’ll take a closer look into this issue!

Lu, J’ai mis à jour ma version et j’ai quelques problèmes depuis ce temps. C’est plus long pour charger les pages, les playlists ne conservent pas l’audio et sont à 0% quand on en ouvre une il faut un long temps d’attente, il faut cliquer sur chaque part pour que l’audio se charge … Dans les leçons, si on sélectionne certaines, l’application LingQ mouline et se ferme tout simplement, cela arrive aussi quand on arrive à la fin de l’audio pour une leçon …

EDIT : Et si j’arrive à écouter une leçon, elle n’est pas comptabilisée dans les heures d’écoutes !