Hallo?

Hoi eidereen! Ik wilde weten als er nog iemand is op die Open Forum sinds die laatste post was zes maanden geleden.

Ik ben een student van het VS; ik was een uitwisselingstudent in 't Nederlands wanneer ik een tiener was. Helaas, ik heb sinds alleen de taal gebruikt op Facebook, dus ik was erg blij om LingQ te vinden voor m’n taal oefenen.

Groetjes,
Jacklyn

Hallo Jacklyn,

Welkom op LingQ. Veel succes met het Nederlands!

Groetjes,

Silvia

Hallo, ik ben een tijd weggeweest, maar zal binnenkort weer aansluiten op LingQ en zal me dan ook wat bezig gaan houden met Nederlands, mijn moedertaal.

Gr. mackenzie

Hoi Mackenzie!

Wat leuk om iemand met Nederlands te praten! Woont je dan nog in NL? Welke taal op LingQ bent je aan 't leren?

Groetjes, jacklyn

Hoi Jacklync!!
Wat leuk dat je je nederlands wilt onthouden. Heel slim.
Ik ben Nederlands maar woon mijn heel leven in Canada.
Ik ga daarheen elk 3 jaar of zo,en blijf wel in Contact met familie,en ook online kan ik wat nederlandse tv kijken,radio luisteren, en de krant lezen. Maar ik vind het wel prima dat hier kan men ook een gemeenschap vinden waar mensen de zelfde taal samen studeert en oefent.

Je Nederlands vind ik al heel goed. Veel succés verder.

Hallo iedereen,

ik ben hier nieuw en ga mijn Duits eens opfrissen:D

Hallo iedereen,

ik ben hier nieuw en ga mijn Duits eens opfrissen:D

Hallo,
Ben ook de afgelopen paar weken weer aangesloten op LingQ om mijn Duits te verbeteren.
Woon ook net als sutoeben in Canada, maar hopelijk zal ik straks een ban in NL krijgen. Deze juni zal ik afstuderen en kan daarna eindelijk (en hopelijk) terug naar NL, of mss Duitsland.

mvg

@Annaliesruiter
@bramsterdam

Veel succes met het leren van het Duits op LingQ. De LingQ bibliotheek heeft veel Duitse lessen voor beginners. Als jullie vragen hebben over de Duitse taal, ik ben Duitse en ik kan zulke vragen in het Nederlands beantwoorden.

Veel succes met het Duits hier op LingQ!

Fasulye