#-#-#-#-# djangojs.pot (PACKAGE VERSION)#-#-#-#-#-#-#-#-#-# djangojs.pot (PACKAGE VERSION) WHAT IS THIS?

When in a lesson, after the like symbol under the name of the lesson I find this: #-#-#-#-# djangojs.pot (PACKAGE VERSION)#-#-#-#-#-#-#-#-#-# djangojs.pot (PACKAGE VERSION). It is a prolongation of the like symbol and when clicking on it, I give a like.
I find the same series in the Forum (the Community) clicking on a thread, after the like symbol of the post. What is this? It is a bit annoying. How can I get rid of this?

Hee ben,
Ongeveer een maand geleden hadden we hetzelfde probleem als nu en een maand lang was het probleem opgelost, maar nu is het blijkbaar weer terug. Ik vond het ook een beetje irritant. Ik ben ervan overtuigd dat zoran of zo het nog eens nader zal onderzoeken.
x x x x x x x x
(Als je een reactie wilt plaatsen, moet je ook een lange reeks karakters intikken om het ‘post comment’ knopje te bereiken. Echt lastig dat!)

Hi Brucenator,
Ik zal een mailtje sturen naar supportatlingq.com

En/of stel je vraag ook op de Support & Feedback Forum. Maar dat heb ik al een paar dagen geleden gedaan.

x x x x x x x

Het valt me op dat verder niemand met dit probleem komt of reageert.

Ik ook. Zo was het de vorige keer.
x x x x x x x

Sorry about that Ben, we will get it fixed.

Gefixd!