Won't let me upgrade!

After having deleted my account, i started a new free account. After seeing the great improvements I decided to upgrade, unfortunately after i fill out all the cc info, it just returnes me to the previous screen and I am still only a free member.

Sorry about that, we were just recently made aware of this and will get it fixed as soon as possible. Glad to hear that you’re liking the new site, by the way :slight_smile:

@rjtrudel - It looks like you were charged properly but the system did not upgrade you. I have done that for you now and also refunded a few other attempts. Sorry for all the trouble! Glad you like the changes!

Hey Mark, I guess the same thing happened when I tried to upgrade (I tried three times). I’d like to keep one one-year plan and would appreciate if somebody could refund the other attempts.

@milter - Sorry about that. Your account should be set up correctly now for a 1 year Basic membership. You have only been charged once so I don’t need to refund you. Let me know if you have any questions. You can email support at lingq dot com with more specific questions about your account. Enjoy your membership!