German course please!

If any German tutors would be prepared to create an intermediate to advanced course I running in the evenings European time I would be very keen to join. I’ve been looking for a challenging German course for many years now.

Hi Helen,
give me some time please. Next week I can think about, maybee a little bit earlier but I’ll be very busy at this weekend.
Annett is now on holiday but I’m shure she would offer some courses, when she is back.

Ups. Too I wasn’t ready :wink:
It should be:

Hi Helen,
Give me some time please. Next week I can think about, maybe a little bit earlier but I’ll be very busy at this weekend.
Annett is now on holiday but I’m sure she would offer some courses, when she is back.
The changes with the courses come very surprisingly and so I’ve not had the time to prepare shorter courses and yesterday the tutor website in other languages then English was not available.

Hi Vera,

Ich würde sehr gern mit dir und mit Annett, sowohl als auch mit der Irene (wenn das ihr interessieren würde) studieren. Ich möchte endlich richtige Fortschritte mit meinem Deutschkentiss machen. Keine Bange aber, ich warte schon seit 15 Jahren für einen passenden Kurs für Fortgeschrittenen Studenten, ich kann noch einpaar Wochen darauf warten :wink:

Ich habe Lust seit fünf Jahren oder so, ein Diplom oder etwas ähnliches in der deutschen Sprache zu ableisten. Das wäre etwa 20 oder noch mehr kurze Kurse mit LingQ sein, oder? Ich möchte auch mein russisch und französisch gleichzeitig verbessern, d.h. solange es ein paar Kurse in jedem Monat gibt, die meinem Niveau ensprechen, ist es nicht allze wichtig, in welchen Sprachen sie sind.

Ich freue mich darauf, deinen Kurs-Angeboten anzuschauen!